Secrete sexuale

Secrete sexuale pe care fiecare barbat ar trebui sa le cunoasca


Muschiul Pubococcigian

Statisticile moderne arata un adevar trist in ceea ce priveste sexualitatea masculina si anume ca 85% dintre barbati nu pot face dragoste mai mult de 3 minute fara sa ejaculeze din cauza unei subdezvoltari si slabiri a muschiului pubococcigian. Foarte multi barbati nu stiu ca muschiul PC poate fi intarit in asemenea masura incat sa poata fi folosit pentru a preveni ejacularea.

Prin intarirea suficienta a muschiului PC si prin practica adecvata se poate controla mult mai bine aparitia, durata si intensitatea orgasmelor.

Un muschi PC slab cauzeaza erectii slabe, impotenta si ejaculare precoce. Prin urmare, controlul ejacularii este in esenta o problema de dezvoltare a fortei muschiului PC.

CE ESTE MUSCHIUL PC?
Muschiul pubococcigian este de fapt un grup de muschi pelvieni, a caror buna functionare garanteaza sanatatea sexuala. Acesti muschi se intind de la osul pubian si pana la coccis. Puteti simti acest muschi in zona perineului (zona situata imediat in spatele testiculelor) si in fata anusului, in apropiere de prostata.

Pe langa faptul ca muschiul PC este folosit in controlarea urinarii impreuna cu alti muschi pelvieni, el este cel care ajuta atat in cazul barbatului cat si al femeii la ascensiunea catre climax. Intarirea si invatarea controlului acestui muschi este o adevarata cheie catre o viata sexuala implinitoare.

LOCALIZAREA MUSCHIULUI PC
Exista mai multe moduri in care poate fi localizat muschiul PC:

  1. Contractati muschiul pelvian care determina miscarile penisului aflat in erectie. Cu mana dreapta descoperiti unde se afla muschiul PC, bazandu-va pe contractiile musculare.
  2. O alta modalitate de localizare a muschiului PC consta in oprirea fluxului urinar in timpul urinatului. Muschiul folosit pentru stoparea fluxului urinar este de fapt muschiul PC. Aceasta metoda nu numai ca va ajuta sa descoperiti muschiul PC dar ea reprezinta si un exercitiu foarte eficient pentru incepatori in antrenarea muschiului PC. Cum se procedeaza? Intrerupeti si reluati fluxul urinar de cel putin 5 ori de fiecare data cand urinati. In acest fel va veti intari muschiul PC.
  3. Aceasta metoda de localizare a muschiului PC nu este foarte confortabila, insa o vom mentiona pentru cei ce doresc totusi sa o foloseasca. Lubrefiati degetul aratator sau cel mijlociu de la mana dreapta si introduceti-l in anus. Apoi incercati sa contractati muschiul PC. Cand veti simti o presiune asupra degetului provenind de la contractarea anusului veti sti ca ati contractat cu adevarat muschiul PC. Cand puneti in practica aceasta metoda trebuie ca ceilalti muschi (ai coapselor, ai spatelui si ai abdomenului) sa fie cat mai relaxati cu putinta.

Odata ce ati localizat muschiul PC si ati inteles cum sa il contractati sunteti gata sa incepeti exercitiile zilnice de antrenare a muschiului PC.

 EXERCITIILE PC PENTRU INCEPATORI
Urmatoarele exercitii sunt simple, eficiente si la indemana oricui. Aceste exercitii va vor pregati muschiul PC pentru a putea aborda apoi exercitiile de nivel mediu.

Exercitiul I: INTRERUPEREA FLUXULUI URINAR
De fiecare data cand mergeti la toaleta pentru a urina, intrerupeti fluxul urinar si mentineti pauza cat de mult puteti. Apoi, relaxati muschii si permiteti fluxului urinar sa curga liber. Repetati aceasta de cateva ori (cel putin de 5 ori) de fiecare data cand urinati.

Exercitiul II: CONTRACTII RAPIDE
Incordati si destindeti rapid muschiul PC pe o perioada de 10 secunde. Apoi, faceti o pauza de 10 secunde. Repetati procedeul de cel putin 3 ori. Fiecare incordare a muschiului PC poate dura o secunda sau chiar mai putin. Trebuie sa faceti cat mai multe contractii cu putinta in cele 10 secunde si apoi sa va opriti.

Realizati 3 seturi de cate 10 secunde de contractii, apoi luati o pauza de 30 de secunde. Este recomandat sa faceti de 3 ori pe zi aceasta. Daca nu reusiti sa faceti atat de multe contractii zilnic atunci faceti cate puteti fara a va obosi muschiul PC. Insa in fiecare zi trebuie sa va straduiti sa faceti mai multe contractii decat in ziua precedenta.
Majoritatea incepatorilor nu pot sa mentina contractia mai mult de 1, 2 secunde si prin urmare acest exercitiu este de un real ajutor pentru dezvoltarea fortei muschiului PC si pentru antrenarea lui in vederea mentinerii unor perioade mai lungi de contractie, necesare in realizarea exercitiilor ulterioare.

Exercitiul III: RIDICAREA PENISULUI
Acest exercitiu se poate realiza fie asezat pe un scaun, fie intins in pat. Dupa ce ati adoptat una dintre aceste pozitii incercati sa miscati / sa ridicati penisul prin contractia muschiului PC. Daca sunteti dezbracat veti putea sesiza intr-o oarecare masura miscarile penisului (cele mai observabile miscari apar atunci cand penisul este in semierectie sau in erectie). Cu toate acestea, nu este neparat necesar sa fiti dezbracat sau sa fiti in erectie pentru a practica acest exercitiu.
Fie ca stati pe scaun acasa sau la serviciu, puteti realiza acest exercitiu prin simpla contractie a muschilor PC, ceea ce va determina miscarea penisului.
Incercati sa metineti contractia pe o perioada cat mai lunga de timp de fiecare data cand o realizati. Repetati acest exercitiu de-a lungul zilei cat mai des cu putinta.

vigrx

4love

vigorelle

proextender

vigrxoil

promen